
به گزارش خزر و به نقل از فارس، رضا رسولی اظهار کرد: پیاده راه فرهنگی رشت با اهداف مشخص اجرایی شد و افزایش عبور و مرور خودروها در آن با اهداف تعیینشده مغایرت دارد. وی افزود: اگر قرار باشد که خودروها اینگونه آزادانه در پیاده راه تردد کنند بنابراین احداث پیاده راه چه ضرورتی میتواند […]
به گزارش خزر و به نقل از فارس، رضا رسولی اظهار کرد: پیاده راه فرهنگی رشت با اهداف مشخص اجرایی شد و افزایش عبور و مرور خودروها در آن با اهداف تعیینشده مغایرت دارد.
وی افزود: اگر قرار باشد که خودروها اینگونه آزادانه در پیاده راه تردد کنند بنابراین احداث پیاده راه چه ضرورتی میتواند داشته باشد.
نائب رئیس کمیسیون حملونقل و ترافیک شورای رشت با اشاره به راهاندازی مرکز کنترل ترافیک گفت: تجهیزات موردنیاز راهاندازی مرکز کنترل ترافیک فراهمشده و امیدوارم با گرفتن کد گذرواژه توسط ناجا هر چه سریعتر شاهد راهاندازی و بهرهبرداری از آن باشیم.
رسولی با ابراز تأسف از حذف سیستم انبوه بر در طرح جامع ترافیک رشت بیان کرد: مدیر واحد مطالعات ترافیک شهرداری رشت در این خصوص کمکاری نموده و این اشتباه موجب شد که تا ده سال آینده امتیاز داشتن انبوه بر شامل تراموا و…از رشت گرفته شود.
وی تصریح کرد: احساس میکنم اقداماتی که منجر به حذف سیستم انبوه بر رشت تا ده سال آینده شده است عمدی است و امیدوارم این موضوع بهطورجدی بررسی و پاسخ قانعکنندهای از سوی واحد مذکور داده شود.